.png)
Om de deelnemers van de Postcode Loterij en de VriendenLoterij te bedanken voor hun deelname, verzorgen wij voor de Loterijen de productie van verschillende cadeaus van hun loyaliteitsprogramma’s. Zo begeleiden wij de productie van onder andere de VriendenLoterij VIP-KAART, de Postcode Loterij Voordeelgids, Geniet van het Goede-cadeaukaart en de Hollandse Huisjes.

Bij De Schepper zorgen we ervoor dat elke fase van een project soepel verloopt, van het eerste idee tot de uiteindelijke levering. Dankzij onze uitgebreide ervaring met direct mail en drukwerkdiensten kunnen wij onze klanten volledig ontzorgen. Het resultaat? Direct mailcampagnes die niet alleen de verwachtingen overtreffen, maar ook daadwerkelijk het gewenste effect hebben.


Zo duurzaam mogelijk
We produceren de geschenken voor de deelnemers zo duurzaam mogelijk. Zo is de VriendenLoterij VIP-KAART gemaakt van 99% gerecycled PVC, laten we de cadeauverpakkingen van de Postcode Loterij bedrukken met een minimale hoeveelheid witte inkt en regelden we voor de Postcode Loterij een zakje met biologische bloemzaden, zonder bestrijdingsmiddelen en zoveel mogelijk inheems.
‘We onderzoeken graag duurzame en degelijke mogelijkheden en komen op korte termijn bij de klant met verschillende ideeën en oplossingen. Het is altijd een puzzel, die in samenspraak met de klant uiteindelijk past.’
Rian van Erp
Senior Projectleider van o.a. de VIP-KAART en de Geniet van ‘t Goede-cadeaukaart
‘De campagne Geniet van ’t Goede is productietechnisch een ingewikkelde mega-operatie. Alles moet tot in de puntjes kloppen. De impact van zo’n grote fysieke mailing is enorm. De Schepper zorgt dat alles op rolletjes loopt. Ze denken mee over technische mogelijkheden, houden overzicht en begeleiden het hele proces, zodat we niets over het hoofd zien.’
