De Schepper Campagnes is in 1986 opgericht door Margriet de Schepper. Zij was met haar bedrijf nauw betrokken bij de start van de Nationale Postcode Loterij in 1989. Ruim 34 jaar leidde zij een bloeiend bedrijf waar veel jonge, talentvolle medewerkers hun opleiding kregen. De Schepper Campagnes ondersteunt als zelfstandige onderneming de succesvolle Goededoelenloterijen op het gebied van marketing en communicatie. Per januari 2021 droeg zij de gehele leiding over aan de Managing Partners Jeroen Greuter en Carola Molenaar. Margriet zit niet stil en steunt inmiddels goede doelen via de door haar opgerichte De Schepper Delft Stichting.
Over ons
Zinvolle bagage
Bij De Schepper Campagnes geven we iedereen die bij ons werkt zinvolle bagage mee. Zowel met het opdoen van werkervaring als de manier waarop je in het leven kunt staan. Wij zorgen voor een werkomgeving waarin iedereen elkaar respecteert en waar de communicatie helder en open is. Belangrijke waarden hierbij zijn eerlijkheid, positieve kritiek, verantwoordelijkheid en samenwerking. Ook humor en plezier, van elkaar leren en maatschappelijke betrokkenheid vinden we belangrijk. Zo zorgen gelukkige werknemers voor tevreden opdrachtgevers.